helg

den har helgen har jag lyckats bli van med bade john blund och gymmet igen efter nagra veckors osamja med johnny och nagra manader med gymmet.. :S

forhoppningsvis ska inte trubblet komma tillbaka sa vi kan fortsatta vara goda vanner alla tre :)

ni behover inte tanka att jag blivit galen och borde sparras in pa psyket promise ;) men dock har jag en grym langtan efter sverige och allt normalt.. jag har forhoppningar om att kunna fa styra min kosa at det hallet redan pa fredag, det hanger pa huruvida min chef kan klara sig utan mig i tva veckor eller inte. for den som vill hjalpa till i overtalningen e hans telefonnumer: +65 998723215 Tack!!

far jag inte aka hem finns nog risken att maste jag nog satta upp honom pa samma lista som de anvander sig av i horrible bosses - sag filmen pa bio igar, den gav nagra roliga skratt men hade val inget toppmanus direkt.. hur e det, gar bridesmaids fortfarande pa bio hemma??

nu ska tanderna borstas och sen blir det jag och jack riescher i sangen, han e grym!

var har hant i helgen kara vanner?

puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

=)



Jag ska genast ringa honom!



Vore underbart om du kommer till Sverige och att man i så fall får se dig något i Stockholm??



Här finns många HM! ;-)



Kram

2011-09-04 @ 22:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0