3 dagar, 3 natter

pa fredag tar jag mitt pick och pack och styr kosan vasterut - i sallskap med Finnair och en intern :) ah sa underbart det ska bli. kunde knappt sova pa hela natten igar for att jag var saaa exalterad..!

schemat kommer se som foljer:

SIN - HEL
HEL - GOT (gotet)
GOT - OSD (ostersund)
OSD - ARN (sthlm)
ARN - HEL
HEL - SIN

pa det hoppas jag hinna traffa de flesta nara o kara, semester? na ser inte ut sa va.. ah, bara att fa andas frisk luft e semester nog for mig, kommer aterkomma full av energi :D

var pa aw ikvall med mina kara svenskvanner pa ngt stalle, som enligt personalen inte var en restaurang.
vi bestallde mat till drycken da vi inte hunnit med middag innan, maten serverades med plastgafflar. Jag, artig som jag e, bad om en nagra knivar varpa servitoren svarar: vanta jag ska ga o kolla om vi har nagra. Han aterkomnmer med en kniv och sager - sorry, vi har bara en kniv :O seriously? Min motfraga: ar det har en restaurang eller vad e det? Han: oooh, na inte egentligen. *suck* vi sa att vi behover ju atminstonde en kniv per person som ater, han sager att han ska ga o kolla igen, kommer tillbaka utan resultat... Vad trott jag blir! ngn som forstar mig? JAG VILL AKA HEM!!

snart snart snart

btw sa e varken johnny eller gymmet kompis med mig nu igen :( johnny pallar inte en massa exalterande nyheter ;) vad e fel pa hans psyke egentligen? :S

fotboll ikvall!

kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh vad roligt att du kommer hem vännen! Längtar efter dig massor min fina Lina! Hoppas du fick mitt sms, jag vet ju inte riktigt vilket nr jag ska använda ;)Tack än en gång! Kram så ses vi snart!!!

2011-09-06 @ 20:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0