veckan som gatt

i-lead reunion


i och med besok fran asia pacific landernas kontor fick vi tillfalle att aterses igen, senast var i januari.. nu e det oktober, helt sjukt vad fort tiden gar :S

idag ska jag gora ngt kul: NOT! ska bege mig till ett bibliotek och lasa en bok DAR. dum som jag e anmalde jag mig i sista stund till en kurs, som rakar ha sin forsta inlamningsuppgift om en vecka - inte tusan hinner jag bestalla samt fa hem en bok innan dess, finns heller inte pa bokaffarerna har :S undrar var singstudenter koper sina kursbocker.. surt ar aven att jag nu maste lasa denna bok skriven av en svensk, pa engelska :( och sen e jag dessutom allergisk mot bibliotek och jag far inte lana hem boken - tror ni de marker om jag snor den och kopierar den pa jobbet och sen lamnar tillbaka den? hmm..tals att funderas pa.

njut av dagen, imorrn e det dags att aterga till arbetet :) jag langtar visserligen dit men kan tanka mig att det inte e alla som gor det.

cheeers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0