makes totally sense

nu borjar saker och ting falla pa plats har..vilken dag det har varit! dock slutade den pa basta mojliga satt med en stor 200grams chokladkaka - Marabou Caribbean :) har varit utan i nagra veckor nu, men nu e normaliteten aterstalld.

sitter har o skrattar sa jag grater, i eftermiddags grat jag av andra anledningar..

btw, vill ni veta ngt hemskt..eller ja, det e iaf superhemskt for alla utlandssvenskar som borjade ata kaviar forst nar man flyttade till andra sidan jorden - typ jag! :S

IKEA har en ny strategi, en skitstrategi - de har slutat salja allt i sin matshop (aka min dagligvaruhandel) som inte e fran deras egna sortiment. jovisst ni, ikea har en egen food line. dock ingar inte ahlgrens bilar, marabou choklad, blossaglogg etc etc i deras foodline. alltsa, de har bara typ sylt med 80 socker i o sant, inget av det en utlandssvensk skulle vilja kopa :( mark val, det har ar heller inget singaporefenomen som man skulle kunna tro - just eftersom det e sa korkat!! utan en global strategi. men tank pa cloetta, marabou, ahlgrens, kalles kaviar o alla andra stackars foretag som nu inte far ngn internationell exposure. och sen kan ni ocksa agna MIG en stor tanke!! annu fler saker att importera nar jag e hemma *suck*

puss o adjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0