IATA team building

antagligen forsta gangen i singapore :P tack vare var finsk/svenske SVP som gillar sant :) vi blev ungefar 90 pers, sa toppenuppslutning :D


delar av organiseringskommiteen, ingen frivillig syssla..



score board


vissa lag hade en lattare uppgift an andra att hitta utstyrsel med tanke pa stundande Halloween, men jag e inte bitter..


min kollega KK, kommer nog aldrig fa se honom rora pa sig mer an sahar..stillbild!


IATA BLACKS eller ALL BLACKS? det senare gick ju segrande ur nastanderbymotet mot Aussieland igar iaf



kara Maunu som deklarerade nagra regler: 1) tafsa inte mer an nodvandigt pa varandra, 2) spring sa fort ni kan, 3) vinnande laget e bast! lokalborna har annu inte riktigt vant sig vid ngn som skamtar..


alskade Tim, Country Manager i Thailand e inte direkt den rosa typen..


ngn kampar friskt med att knyta ballongen..och det har var anda fore vinet..


Sunil, CM i Indien ser ut som en riktig terrorist med alskade vannen Maria pa ryggen


shangri-la pa Sentosa hostade oss och har var det en riktigt grym grillbuffe efter tavlingarna..en av kycklingsorterna var att do for - sarskilt morgonen efter. Dock fick burgers pa TGI Fridays bota bakiskanslor :) funkar alltid! och sa min darlingChris i blatt saklart!



typ pizza eller ngt sant..sjalv holl jag mig till kycklingen som enligt ovan var det godaste jag atit pa lange :) sen jag var hemma iaf..



jovisst e det strand och hav vi har har, och joda - det e mitten av oktober aven har :P


hungriga och fullstandigt utarbetade! joda, nog e det strand o hav har ocksa ;-) samt palmer saklart!



70% av bla laget.. en fick en frisbee over nasbenet och fick aka hem efter forsta tavlingen :(



den har kombon har siktakts forr, dock var de da ikladda finkostymerna och vitskjortorna pa I-LEADpresentationen i Montreaux, Schweiz, i Januari i ar :D



och sa stanger stallet - ja, det har iaf.. ;-)

jag e glad att kameran inte foljde med pa nattens vidare aventyr, det gjorde inte de flesta manniskor heller men vi var ett tappert gang pa ca 10 st som holl ut halva natten, bra jobbat med tanke pa att vi hallit igang sen kl halv fyra pa eftermiddagen. country managers somnade i buskar, flyg missades pa morgonen osv - men otroligt skojigt hade vi!


imorrn far jag beratta om min alldeles vardelosa mandag som anda slutade hyffsat bra :)
nu blir det till att gora sig klar for sangen sa jag kan ga upp imorrn och besoka gymmet, maste ju arbeta lite pa mina killer legs som jag i fredags fick hora att jag har ;) det ska nu vara ett slut pa min tremanadersvila!! har ju signat upp pa CAAS aviation run, 5 km - precis sa langt som jag kan springa, i november sa dags att satta fart antar jag..

kyss o adjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder Linsy! Nu ska Du snart kliva upp och jag sitter i sängen och ska snart sova.

Ibland (på morgonen) så önskar jag att jag hade Singaporetid, men ibland så är jag nöjd med svensk tid. Som nu. Fast du är ju alltid närmare fredag..

Pusspuss

2011-10-17 @ 22:06:04
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha lillan, vilken analys :)

2011-10-18 @ 03:03:21
URL: http://baralini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0