happy days

den har veckan har vi massvis med events som pagar har i stan, alltsa IATA event. Jag har hittills klarat mig overlevande fran alla - med hjalp av att sitta pa kontoret 12 timmar om dagen ;-) med andra ord, vi vanliga dodliga var inte valkomna till att besoka wps :(

min allra basta kollega och van har (NOT!) ska snart aka till grekland pa semester, japp europa. vet ni vad hon ska checka in? en kartong med 12 1.5 liters vattenflaskor (!) why? jo, for vatten e sa dyrt dar har hon hort. som tur e har jag min nya van KaMan australiensisk kines sa vi kan skratta gott tillsammans. helt seriost? snacka om besvar.

imorrn jobbar vi till 15, sen ska alla pa kontoret plus alla country managers aka till Sentosa pa teambuilding! :D kommer bli awesome. jag e i det bla laget och tavlingsandan e pa topp. ska bli superskoj!!

for ovrigt hade jag ett givande samtal igar ocksa som gjorde mig otroligt glad! saker och ting borjar nu narma sig en losning - woooooooonderful! so happy. mer info kommer i framtiden nar allt e mer an inofficiella underbordetsamtal som inte far yppas till ngn :S

kul vecka va?

snart e det jul, jag vill aka hem. for att det ska kunna bli verklighet maste jag nog jaga lite pa var human capitalavdelning att ge oss lite gratis semesterdagar!

puss o adjo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaga semesterdagar nu, jag vill ha hem Linsy till jul! <3

2011-10-13 @ 11:26:50
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Sassäh

Hallojs! Allting bra med dig? Hoppas du får en superbra dag! :):) kram!

2011-10-13 @ 11:47:15
URL: http://nojjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0