Aviation run

forra veckan signade jag upp for CAAS (Civil Aviation Authority Singapore) Aviation Run har i singan, forsta gangen jag springer ett lopp sen tiden med Hotagen Road Runners i St Olofsloppet nar jag var sisadar 14 bast.. dags att trana - tre veckor kvar.

jag har alltid tyckt att det har landet ar lite val forsiktigt och det blev bekraftat annu en gang nar vi skulle fylla i registreringsinformation for loppet..

Fornamn:
Efternamn:
Emailadress:
Telefonnummer:
IDnummer:
Fodelsedatum:  
Kon: vanta ska jag kolla
T-shirt storlek: Asienstorlekar eller normala storlekar? alternativt M eftersom jag e svensk och vi gillar att vara lagom
Kontaktperson vid nodsituation: my darlingchristian
Relation till kontaktperson vid nodsituation: Van
Telefonnummer till kontaktperson vid nodsituation: spelar ingen roll for han ska ocksa springa = han kommer inte svara 
Blodgrupp: BLÅ
Medicinsk historia: oftast frisk nar jag inte far ngn allergichock
Transportsatt: skit i det ni

inte for att min erfarenhet av lopp i andra lander e stor, men ska jag verkligen behova avkravas san har konfidentiell information?

sen far man en goodiebag ocksa om man staller upp, antar de var tvugna att lagga dit det for annars skulle ingen lokalbo stalla upp.

traffat nagra nya intressanta svenskar idag pa lunchen, alltid skoj att kora hela visan igen - vad jag gor har, hur lange jag varit har, hur lange jag ska stanna, var jag bor, var jag kommer ifran (dock dok inte den upp idag..) - jag har lart mig att sammanfatta det i en mening nufortiden :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha..till stockholm halvmaraton behövde man bara ange typ namn, e-post, postadress samt dam- eller herrklass. Borde jag ha varit nervös över att ingen i tävlingsledningen kände till min blodgrupp!?



2011-10-23 @ 20:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0