Aviation Run

aviation run forra lordagen, en hel vecka sedan - ja, det e val ungefar sa lang tid som det tagit for mig att aterhamta mig.

5km pa en landningsbana - 2,5 i en riktning och sa 2,5 tillbaka..kan det bli trakigare? sen att solen hade gatt upp ocksa gjorde inte saken battre och det var obeskrivligt hett, bade uppifran himlen och nerifran den heta asfalten..

anyway sa tog jag mig runt och kom in som #3 av oss fran IATA :)


6AM waiting for a cab..for a half'n hour :S



7AM


yeaaaaaaaaaah


fore racet, fulla av energi


IATA teamet



joint uppvarmning


3km


after the run

nagra framgangsfaktorer to keep in mind for nasta gang:
- ga inte ut och drick vin kvallen innan
- sov mer an 5 timmar
- trana i forvag

en annan lordag e det idag! ursakta min absence, jag har varit fullt upptagen med att vara irriterad pa allt o alla den har veckan :S ursakta till den som hamnat i klam.

bye now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0