november

igar borjade jag mitt nya liv - ny manad = nya mojligheter! da mitt aviation race e bara 1.5 vecka bort galler det att ligga i, blir inte till att vara ute och dricka vin i tid och otid inte.. borjade manaden med ett gymbesok igar, sweeeet :) dock kanns det idag om man sager sa, bor nog vila nagra dagar nu :P

har man inte ett kul liv sa far man val gora sig ett och det var precis vad jag o maria och deb gjorde igarkvall :D maurits, en av vara interns har fullgjort sin sexmanadersplikt och har sin sista dag imorrn innan aterfarden till himlen (europa!). vad kan da passa battre an ett litet skamt?


hans kontor!


ser ni de fina flaggorna? svenska, spanska och hollandska :) vart signum

nar storre delen av de anstallda gatt hem igar tog vi och slog in varje liten pinal pa hans skrivbord, inkl skrivbord, stol och whiteboard i tidningspapper. vi skrattade gott under tiden kan jag lova. maurits e som jag och har typ hela sitt bohag pa jobbet sa vi slog in en klase med bananer, hans jordnotsmor och allt annat. det var enda anledningen till att han var tvungen att packa upp imorse - stackarn var sa hungrig, men annars hade han lamnat det.

sotisen tackade oss for att vi gjort detta..kan ni tanka er ;-) han kommer sakna oss massvis, och en sak som e saker e att han aaaaaldrig kommer glomma bort oss! haha

man har inte roligare an vad man gor sig - dagens visdomsord!

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0