lycka

from idag har jag fatt en egen baby..fatt alltsa, inte fatt valja baby sjalv. det hela kanns valdigt stort och ogripbart just for tillfallet, men ska bli oerhort spannande! men shit - sa mycket kommer nu hanga pa mig :O vad tankte de med?

vad ska jag gora da? jo, jag ska utveckla och implementera en global financial security policy. for tillfallet har de kommit overens (Singapore och Geneve) att jag ska halla pa med min baby pa 20% och mitt vanliga jobb pa 80% (tank om man alltid kunde fa borja sa nar det galler babisar :P) hahaha, tur det inte e ngn som vet sa noga vad jag sysslar med for inte tanker jag ha more or less trist fyra dagar i veckan och roligt en dag..nani, det blir nog till att vanda pa steken :)

dock borjar jag bli lite orolig efter dagens conf call, det ar verkligen JAG som ska gora det har, typ sjalv *gulp* jag vet ju for bovelen knappt vad det handlar om.

det har e iata i ett notskal det, du vet aldrig ngnsin var du kommer hamna i slutandan..

hur tusan ska detta sluta? *stor gulp*

bast att sova lite nu sa jag far komma till jobbet imorrn och gora min projektplan for de narmsta 13 manaderna. Antligen borjar det handa grejer igen :D varit dott har ett tag


godnajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0