life is not booring anymore..

vad ska jag saga om denna dag? finns inga ord for hur den forhallit sig till mig..

bakgrundsfakta #1: utgang igar, gor att hjarnan reagerar lite langsammare idag an vanliga dagar

anlander till jobbet, hinner inte ta mer an EN HALV tugga av min frukost innan min alskade chef ropar pa mig, introducerar vara tva nyanstallda stjarnor (puckon..) och sager "jag ska ivag pa ett mote nu - du far ta hand om de".
 
bakgrundsfakta #2: jag e inte human innan jag atit frukost och last facebook

"tack for det" - vad gor jag? svar ve och forbannelse saklart inombords over honom och onskar han hade namnt ngn liten detalj igar eller sa om detta..

jag stuvar in de i ett konferensrum och introducerar de till en arbetsuppgift som jag vet kommer halla de sysselsatta i minst ett par dagar iaf :)

bakgrundsfakta #3: jag var redan nar jag kom lite stressad for jag hade sett alla miljoners mail som droppade in (fran min chef saklart) igar kvall, nar jag var ute och inte kunde gora mycket at..

sen hade jag aven bestamt med IT att de skulle uppgradera min dator till windows 7 imorse, sa lange kl 11 raknas till morgon hann jag med. vad jag dock inte hade raknat med var att jag inte skulle fa tillbaka den forran halv fyra pa eftermiddagen. tusan och tusan vad jag skulle gora saker bara for att jag inte kunde idag.

pa eftermiddagen hade vi ett helakontoretmote som jag tankte som vanligt att shit vad trist det kommer bli - sen helt plotsligt mitt i motet sa berattar var direktor att jag fatt en employee award for mitt outstanding work (japp han anvande de orden!!) normalt brukar detta meddelas av ens chef (min e lite tankspridd dock..) och jag sag nog ut som en fagelholk dar jag satt :S direktoren sag lika forvanad ut han nar han sag pa mitt ansiktsuttryck att jag inte kande till ngt alls om detta. hahaha    vet dock inte annu vilken kulor den e, men oavsett sa kommer den kunna bekosta en sverigeresa :D

sen hade jag nagon timme pa mig (till kl 21) att gora en hel dags arbete, vilket gick som smort saklart ;) och avslutade kvallen med de basta och nagra glas vin, som vanligt!

Btw, fick nu ett mail fran min chef som gratulerade mig till awarden - wow, han e snabb!! det mailet ska jag spara och lasa varje gang jag kanner mig vardelos :)

stord dag som anda slutade valdigt bra! maste bara tillagga att jag H A T A R Australien, de har ta mig tusan inte manga ratt i ngt, de kan inte vara compliant i nagra av vara regler och har helt storda system. tacka vet jag lander som bangladesh och pakistan som e sa mycket efter att de inte tors saga emot :)

shit, nu maste jag ga o lagga mig, ska snart upp o ha excelkurs.

ha en trevlig loningshelg folket!

ciaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0