life is booring

det e darfor jag inte skriver sa ofta.. men nu kan jag beratta att jag haller pa att bli forkyld (tantvarning har..) jag e ju iof forkyld en gang vartannat ar sa nog ska jag overleva.

maste beratta vad som hande idag pa jobbet, min kara van A pa human capital har gjort min dag...vecka...manad! (japp..human capital later ju lite som organiserat och ha koll pa saker...hmm..)

anyway, en annan van hade klagat pa att ett conf call blev uppskjutet hela tiden - och sa fick hon dagens besked med framflyttning till imorgon. denna framflyttning kom genom en outlook invitation. var van forwardade den invitationen till oss roliga pa kontoret och skrev ngt dramatiskt om hur less hon var pa de skithuvudena (sant som vi roar oss med ibland for att halla spiriten uppe) - ngt hon nog daremot inte tankt pa var att hon iom detta bjod in aven oss till samtalet. Jag sag den och tankte vem tusan e det har, knappast ngn jag ska prata med - sa gjorde aven de andra, alla utom A pa human capital - hon tackade glatt ja och atervande med reply all och fragade efter Agendan till motet. HAHAHAHAHAHAHA den valorganiserade avdelningen som ska ha koll pa allt laste visst inte ens amnet motet handlade om........ vi andra fick oss iaf ett stort skratt!! alla utom hon som forwardat inbjudan, hon blev smarre skrackslagen (forstaeligt)

lesson learnt: forwarda aldrig en motes inbjudan, forutom om du faktiskt bjuder in fler folk till motet.

question: ngn som har last, hort, anvant en Samsung EX1? det e en kamera alltsa.. betyg och recensioner uppskattas. e de positiva kan det bli arets julklapp till mig sjalv.

nu ska har trotthet och forkylning motarbetas (na, inte med whiskey utan tankte faktiskt forpassa mig till sangen)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0