kom o ta mig langt harifran, langt harifran, langt harifran

insag forsent att detta e en lat av Brandsta City Slackers.. :S

http://www.youtube.com/watch?v=7zX2jhhvnPM

hursomhelst sa maste ngn det, innan jag forvandlas till en indier - med allt vad det innebar:
- luktar svett 24/7
- e vegan
- luktar och ater bara curry
- bar sari dar halva kroppen visas
- e acklig och vet inte hur man stadar
- blir bortgift av mina foraldrar
- har konstiga marken i ovre halvan av ansiktet
- odlar mustasch pa allvar fran en alder av 3,5
- aldrig hort talas om typ traning
- tycker att singapore e glesbefolkat
- lyssnar pa ngn currypop
- kan inte oppna truten utan att vicka huvudet fram och tillbaka

e det sa ni vill att jag ska sluta upp?

om inte, hjaaaaalp mig!!

(for den som inte anat det sa har jag nog stott pa den varsta sorten, mer an tillrackligt - men vi har faktiskt ett gang sota indier pa kontoret som inte luktar och som ater vanlig mat och som tycker att singapore e skit!) alltsa kan jag inte kallas framlingsfientlig ;-)

gissa vem som gjort sig fortjant av nagra glas gott rodvin idag? joda, det e jag det!! men har ju fortfarande det dar racet att trana till..dock e det alltid ngn ny muskel jag far ont i sa fort jag tanker pa traning :( ah, men kan ju inte vara samre an barnen som ska delta iaf.. eller? :S

positiv energi hitat pleeeeeeeeease!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0