jojo

det e jobbigt att halla hela avdelningen flytande.. :O jag kanske har angrat mig nar det galler vad jag vill gora i framtiden - bara en massa galenskaper och manniskor som inte vet hur de ska prioritera och bara vill bli av med arbetsuppgifterna. Tur att jag e grym iaf!! :D

det gar ju sadar med den har planeringen av mitt projekt maste jag saga, imorrn ska jag lasa in mig i ett eget rum igen sa jag kan tanka ordentligt.

btw, e det ngn som har grym erfarenhet av att gora sanna dar projektplaner far ni garna meddela undertecknad a det snaraste..

ajustja, igar var det awardutdelning :) det blev ett grymt silver for min del och ett brev signerat av vice presidenten pa human capital. nedan far jag motta beviset fran var Regional Director. elandig bild men kande inte for att vara kinkig och be de ta om den.. Ser ut som om att den har damen inte skulle do av lite solexponering.. :O

jada, lovar att visa nar de presenterar oss i manadsbladet ocksa :P


.


till skillnad fran gardagens arbete till kl1 pa natten har jag ikvall varit underbart duktig och stadat hela mitt rum - far ju finbesok imorrn sa kan ju inte ha doda odlor liggande i duschen :S

nu ska har sovas, eller ja - forst lite how i met your mother som vanligt!! basta serien som ngnsin gjorts

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0