Glad första advent!

for ett ar sedan drack vi iaf glogg pa forsta advent..i ar trodde jag det var nasta helg..nasta ar kommer jag val ha glomt bort fenomenet advent.. (dock tror jag inte att jag ngnsin vetat exakt varfor vi firar det..mer an for att dricka glogg och tanda mysljus)

haft en underbar helg iaf, hade farvalfest for tva kara vanner fran Madrid som jobbat har i tre manader. mexikansk restaurang med oerhort goda margaritas och sen blev det en del dans pa china one :) ungefar fem timmar efter att vi skiljts at satt vi i en taxi tillsammans pa vag till brunch - hektiskt schema men sondagmorgon med vin och champagne e aldrig fel :P blev aven bjudna pa underbart god mat!

inte lange kvar till karaste elin kommer pa besok, torsdag - nu e det nedrakning pa riktigt :D ska bli duuunderskoj.

nu e det nog dags att sova..hektisk vecka framfor mig, som borjade redan vid 16-tiden i eftermiddags da jag steppade in pa kontoret. 

ha sa mysigt med nysnon dar hemma, sjalv tankte jag dra pa extra kallt pa ACn inatt.

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0