welcome to singan!

sahar snalla ar vi inte med alla nykomlingar, men da rookisen delar nationalitet med Ioana, han och jag var kollegor i Madrid, det var hans forsta dag i Singapore samt att han fyllde ar den dagen..mycket att fira! trots att det dagen till ara var sondag :S





ser ut som om att ngn skulle behova en solsemester :P (i detta sallskap ser ju jag tom lite brun ut..)

for ovrigt ar det fortfarande lika ackligt varmt ute och jag langtar riktigt mycket tills jag far boarda Singapore Airlines flighten pa lordag - torr luft here I come :)


tjooohoooooooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hon till vänster på sig nattlinne?

Puss

2011-05-10 @ 21:11:54
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0