labour day

arbetat e vad jag inte gjort idag..eller igar, trots namnet ;)

semesterhumoret e pa topp! langhelg har vi haft har i sydostasien, 3 dagar :) gillar det har med in lieu..varfor existerar inte det i sverige? helgen har spenderats pa basta Singaporevis - shopping och atning, allt tillsammans med min andra halft - Chris & Deb :D

planerna ar aven i full gang infor resan till Shanghai om 1,5 vecka och 4 dagar ska fyllas med hardcorekinesaktiviteter.. Maste ju bara vara i mainland china atminstonde en gang i livet och da Hong Kong inte raknas dit kandes Shanghai som det basta alternativet.

kan ju bjuda pa lite mer trevlig strandsemester till er soltorstande svenskar pa hemmaplan.
 
laskig valkomstdrink pa hotellet, den var sa kall sa jag fick sadar ont bakom ogat - som jag inte fatt sedan jag var typ fem bast.. halsbanden var aven de en valkomstgava om ni undrar varfor vi har likadana.. ;)
strandpromenixen minus allt folk vore underbart!








joda, vi rymdes i den bada tva..plus en chaffis pa utsidan..

kunde ata detta jaaamt. valj vilken fisk du vill ha..

och de serverar den sahar *mums*. de har tom pepsi max pa boracay, existerar inte i detta forlorade land :(



vad e strand och vad e hav? :P

D' mall, shoppingcentret pa on - supermysigt

someone is enjoying life :)

mina fans - var visst ett gang lokala som inte sett en blond manniska forut (trots att stranden kryllade av oss..) de kom iaf fram i olika grupper och bad att fa ta kort tillsammans med mig :S what to say? - dagen efter blev det NEJ!

solnedgang pa stranden

salig blandning av nationaliteter som ater mongolisk buffe (det ater jag ju inte ens i sverige.. :S)
nagon e glad over alkoholen..kan avsloja att han e dansk..alltsa inte helt otippat! ;)

pa vag till turboproppen som ska ta oss tillbaka till manilla..notera klisterlappen pa mitt linne, det star star tour travel - kande mig som pa en package tour :S

vad gillar ni min outfit?? couldn't be better :P or couldn't care less - not like I'm in Europe or so..

ska nu inspektera dagens shoppingkassar innan sangen vantar.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0