tuff

sahar borjar vi resan

forsta middagen, kinesmat?? njaa..

the business district by night, fore kl 23 iaf, da slocknar allt - del av ngt energispararinitiativ

kan ni se flaggan som vajar i vinden bakom mig? (blixten tog sig visst inte langre..)

efter 2300

forsta stadsbesoket in daylight

gront och fint, det hade man inte kunnat tro

storhandlar lokalt godis, mina vanner har pa kontoret har fatt varit forsokskaniner pa det som hade ett icke kant innehall :P

lokala cigaretter. not for me!!

korsbarsshopping

tjusiga byggnader har de i sanna har stader som till skillnad fran var hemstad (singapore..) har existerat i mer an 50 ar

vilken vag valjer vi?

jag sa ju det, gront och modernt

turist, javisst

de ackligaste dumplings jag ngnsin atit - tacka vetja chrystal jade. detta var knappast vart att kallas dumplings.. :(

ybermodern tunnelbana..har kan du folja tagets ankomst till stationen sekund for sekund och se var det for tillfallet haller hus. me like. annat an stockholm det har

spand infor forsta H&Mbesoket pa lange ;)

min skord

en liten drya fore maten pa denna franska restaurang

detta kallar jag konst

cheese platter!!

go o gla' kexchoklad

bara forratten an sa lange

mina underbara pilgrimsmusslor med ngt skumt pa - hahahaha

vilket torn, och ingen som haller i skeden heller :P

kollar kamerans kapacitet

har var jag stadig pa hand

the Bund, vid floden - har spenderade vi mesta delen av tiden

aw star pa schemat for tillfallet. jag har tydligen blivit turistguide i den har staden numer for vara nytillkomna europeer pa kontoret... helst hade jag nog gatt hem och knoppat, alternativt kollat pa sista avsnittet av one tree hill.
ha en trevlig helg alla.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0