svettigt varre

var narmare 40 grader varmt ute i fredags och igar..aven nattetid :S dyblota av svett av att bara sitta still. idag har jag annu inte varit ute, trivs bast inomhus i en aircon kyla pa 27 grader.. kommer nog fa hoja normaltemperaturen hemma i husen hemma om man skulle till att aka tillbaka.

skulle garna haft en portabel ac med mig nar jag gar ut.

detta behovs dock inte pa jobbet, dar ar det kallt sa det racker

i-landsproblem, jag vet..men har ju kommit till veckans allra trakigaste dag! :( gora vad? ringer min andra halft chris & dev som jag inte traffat pa heeeela langa helgen (den har tillbringats i basta singaporesvenskars sallskap).

skrev jag att vi var pa Singapore Polo Club i fredags? mitt mal var att fa traffa prins Harry - han visade dock inte sitt sota tryne men tankte att en poloclub vore val det basta stallet att traffa en brittisk kunglighet..dock hade vi ju den lilla detaljen att just denna poloclub ligger i singapore *grrr*

igar grillade vi pa icon, med asiatisk grillkol som efter man kampat tva timmar med att fa att brinna, gloder i hela 10 minuter :O vette fan vilken metod de anvander vid framstallning och producering av detta djavulens pafund..



trevlig sondag alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linsy, här är det också svettigt värre nu, 21 grader och sol..jag svettas ihjäl här inne. :P

2011-05-09 @ 16:11:41
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0