day 1

idag har vi gjort shanghai till fots. underbar stad. rent och frascht, modernt anda tills man forsoker kommunicera med manniskorna :S

dagen avslutade med en tunnelbanetur till suburben och gissa vad - H&M!! :) bor man i en stad utan denna fantastiska affar sa vallfardar vi saklart sa langt vi maste for lite godsaker :P blev en hel del inkop faktiskt och jag e nojd och glad, dock inga strumpbyxor som var mitt storts mission :( aja, far val forsoka leta reda pa ngt sant hemma da istallet.. nu har vi kommit tillbaka och har en hel kvarts paus innan vi maste ga till vart reserverade middagsbord pa en superfin restaurang - mums med mat.

forsokte aven ata min favvoratt prawn dumplings till lunch, det gick sadar om man sager sa.. :S tacka vet jag Chrystal Jade pa hemmaplan.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0