helgen

frisoren i ostersund e bokad!

pa sondag drar jag till Nyon i Schweiz, ligger halvvags till Montreux (dar jag var senast), aven detta stalle vid Lake Geneva sa jag har inga forhoppningar om att det kommer vara mindre vackert dar. kommer tillbringa tre dagar dar och sen en dag (!) pa flyg genom europa och sverige for att ta mig till ostersund :S galenskaper vad omstandigt det ska vara att ta sig hem. men det e det latt vart! :)

typ sahar ser Nyon ut, fast det har e pa sommaren..

for den som e intresserad kan jag beratta att "cheddar & sour cream" ar min favvosmak pa chips den har veckan :) varit sugen pa de i flera veckor men alltid kopt "havssalt och vinager" istallet - men idag gjorde jag slag i saken och snart ligger heeeela pasen i min mage. smakar typ exakt som min ungdoms favoritchips - estrellas sourcream & cheese - fanns dock bara i limited edition. syskonen foredrog dock creme cheese (oatliga enligt mig)
______________________________________

btw, vem f***n har kommit pa programiden till "101 satt att aka ur en gameshow"??? den som ser det programmet 2000 hours ikvall kan se sig som utesluten ur min vanskapskrets. biig time!

dags att knoppa nu ganget. kom over gossip girl sasong 3 idag :) avverkade tre avsnitt pa raken till vinet o chirren. imorrn blir det hard core packning.

en annan dag ska jag beratta om den sporre som drabbat min hal :(


ciaooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godnatt Linsy! Snart ses vi!

Puss

2011-03-04 @ 17:23:33
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0