rapport fran sin

har visst varit lite dalig pa att blogga de senaste veckorna...har haft det saaa underbart sa datorn har bara fatt ett kort besok varje dag.

huvudsyftet med min europaresa var ju att ga en 1,5 dagsutbildning i Nyon - ca 20 minuter utanfor Geneve.

nedan ar vad som moter mig nar jag tittar ut genom fonstret pavag mot landningen i Geneve

tjusigt varre va?

sicket valkomnande





dimmig morgonutsikt fran hotellrumsfonstret i Nyon

utbildningen gick bra, inga storre nyheter da det e for nyanstallda med nyttig information om organisationen - vara visioner, varfor vissa saker ar som de e etc. vi var 32 st i gruppen, fran massvis med olika kontor och divisioner runt om i varlden och det var helt fantastiskt att traffa manniskor jag annars aldrig skulle komma i kontakt med :D synd tiden var lite knapp bara och att de flesta led av en skrammande jetlag..

da jag ar otroligt dalig pa att ta upp kameran eller telefonen for att fotografera kommer fler bilder fran Nyon nar jag traffat basta Deborah, hon gar alltid med kameran i hogsta hugg - perfect for me :
________________________________________________

nu aterkommen till singapore, efter en massa stress pa flygplatserna :( ligger i min sang, har atit mammas hemgjorda kottbullar, en apelsin samt skumtomtar - ac:n och flakten ar pa i full kareta sa det e lite kyligt har - sa jag latsas att jag e kvar i hemlandet.. kommer nog antagligen pa andra tankar imorrn nar jag maste ga till jobbet och mota utevadret!

mina vaskor kom fram den har gangen som de skulle iaf. nar jag flog fran geneve via zurich och arlanda till ostersund nar jag akte hem kom inte mitt bagage fram - och inte bara mitt utan 15 andras var ocksa missing. puckona pa SAS hade glomt en hel bagagevagn pa arlanda :) vad sager man? det kom iaf levererat till dorren i kalarne vid 23snaret pa kvallen, de hade fatt kort over hela jamtland och harjedalen tydligen for att lamna ut, massvis med turister pa fjallbesok.

soooova snart! viktig dag imorrn. den nye regional vice presidenten ska presenteras kl 0900 (okristlig tid!!) jag e glad for han e finne och har bott i sverige - var CEO pa FlyNordic (flygbolaget som kkade for nagra ar sedan..) antligen kanske det blir lite ordning pa stallet! ;)

byebye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0