segling


the sail

har var jag pa bbq igar med miljoners svenskar. det var riktigt trevligt da jag endast traffat tre av dessa miljoners forut! mao ar det nytt år och en massa singaporerookies har kommit till stan :) sweeet

har aven haft snabbesok av en kollega fran madridtiden, hon kommer tillbaka nasta helg - annars e det lite daligt med besokare pa g horrni :P april kanns lite trist, ingen som kanner for lite semester??

nu ska jag ga hem fran kontoret dar jag varit duktig och tillbringat dagen (eftermiddagen kanske det heter om jag vaknar kl 12..)

e ikapp sapass med mina mail nu att allt ogjort e mottaget i mars *nöööööjd*

vad ska vi nu gora ikvall nar det e slut pa solsidan? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0