kul dag

nyss hemkommen fran arbetet..kl e snart halv ett har :S

hursomhelst har det varit en minnelserik och skojig dag. alla vara country managers e har den har veckan plus att vi har en ny regional vice president plus lite andra manniskor fran head office. fran kl fyra i eftermiddag har vi haft teambuilding med diverse ovningar/lekar ute pa singapore stan :) superskoj! fran 7 till nu har det varit vin och champagne, middag samt upptradande fran nagra olika grupper fran regional office (mig och mina kollegor) -
kvallen avslutades med skitsnack pa baren nere pa bottenvaningen.

med andra ord, superskoj! :D hursomhelst har man fatt prata med lokalt folk gallande andra saker an jobb och lart kanna de lite battre.. tror aven att de tycker det varit avslappnat och fatt en annan syn pa RO an ett stalle som bara satter en massa regler och tvingar landerna att folja de ;)

det jobbiga med att det e en massa folk utifran pa plats e att man (jag) nu maste uppfora sig hela tiden..inte saga dumma saker och atminstonde forsoka vara politisk och diplomatisk - den som kanner mig vet val hur latt jag har for att halla truten med sant som jag tycker och tanker :P

aja, nu raka sparet till sangen - och gymmet far inget besok imorrn heller :( lika lite som de tre senaste veckorna. nasta vecka kanske jag e tillbaka pa banan, de har iaf inte ringt mig an..alltsa inte fruktansvart illa!

godnatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0