gillette

ny upptackt i singapore idag..det finns inte raklodder for damer att tillga :(
uppenbarligen rakar inte jag benen sa fruktansvart ofta da jag har haft kvar mitt som jag kopte i spanien for cirkus ett och ett halvt ar sedan..*hmmm*
men det var ju inte svart att rakna ut varfor det inte finns: man rakar inte benen har :O pa benen har de flesta asiater inget har alls, valdigt omanligt pa killar maste jag saga men saaa enkelt om man e tjej! dock har de harvaxt under armarna allihopa, och det rakas inte heller bort - det e inte bara en gang man har fatt se diverse nar manniskorna lyfter pa armarna far ovningar pa gymmet *usch & blaaa*. hur asiater har det med annan harvaxt och huruvida den tas bort eller inte ar jag lyckligt ovetandes om :)
for mig blev det iaf: "gillette, the best a man can get" idag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0