Glad Midsommar!

jaha, da har jag overlevt snart fyra dagar utan min alskade mor och syster..storre delen har spenderats pa jobbet kanske jag maste erkanna. har varit en ganska rolig vecka. min chef e bort ska jag val tillagga :P nada, utan snarare for att mitt storsta storelsemoment har varit pa semester sa jag har fatt mycket gjort och kunnat tanka utan att ha ngn mittemot som tjattrar varje minut av dagen och klagar over att hon har sa mycket att gora samtidigt som hon spenderar dagarna med privata goromal :O

jag har iaf betalat mina rakningar idag :) haromdagen fixade jag aven ett internetabb till "min" nya mobil..J-A ar en hjalte i mina ogon som garna ville avvara denna sota Xperia till mig :D ar dig evigt tacksam da jag numer aldrig behover vara offline. gissa vad det forsta jag gjorde imorse 05:30 nar jag vaknade var? kolla jobbmailen saklart!

tankte har bjuda pa lite fler KH bilder
 
en svensk elektriker skulle nog bli morkradd om han mottes av detta

lillan e glad och lycklig over sin alldeles egna pizza

den har mysiga saken pa narmare 30 cm beslutade sig for att joina var maltid :P

var mysiga pool pa hotellet

sahar gront, fint och rent hade jag aldrig forvantat mig att det skulle vara i Phnom Penh. Kambodja har verkligen lyckats med en enorm ateruppbyggnad pa valdigt kort tid efter roda khmerernas framfart

fullastade moppar :)

man tager vad man haver: badar barnen i vattenspridaren i parken

finns manga fler ocksa men nasta inlagg kanske kommer ha lite tragiska inslag.

medan jag anda kommer ihag: G L A D  M I D S O M M A R!!!

ni far garna skriva och beratta vad for roliga aktiviteter ni sysselsatter er med i helgen. Eftersom mitt foretag tyvarr inte tar hansyn till lokala helgdagar i varje land maste jag ju jobba och far snallt vanta med firandet tills imorrn. Nu borjar ju midsommarpicknick i botaniska tradgarden bli tradition - har jag verkligen varit har sa lange? en gang ar ingen gang, tva ganger ar tradition!

massa kram pa er



Kommentarer
Postat av: Saga Persson

Hej hej vad intressant dina inlägg verkar vara. kommer verkligen att läsa dina poster lite mer. =P Hoppas du har en bra dag :)

2011-06-27 @ 16:05:20
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0