tax

na, jag har inte skaffat hund..daremot har jag fatt min skattefaktura for heeeela ar 2010. i det har landet e de inte sa smarta som vi i Sverige ar och drar av skatt varje manad. na, har far man en faktura ett halvar efter arets slut som ska vara betald inom en manad :S

anyway, da min skatt sammanlagt inte ens uppgar till 5% ar det val inget storre problem :P

sverige: 30% skatt
spanien: 0% skatt
singapore: 5% skatt

hmm..kommer jag tordas flytta hem?

men man kan ju ocksa tanka sahar, vad far jag for mina 5% i singapore? typ inget mer an tuggummifria gator..

joda, nog e det vart lite skattepengar att fa ha ett normalt liv igen ;)  jobbtips nagon?

skrattade lite nar jag sag vad som var skrivet langst ner pa skatteinformationspapperet:

"Thank you for your contribution towards nation building"

______________________
"Have no fear of perfection - you'll never reach it"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrämmer jag bort dig på livstid då jag påminner om att inkomst över 30k beskattas med 50% och sedan ett tillägg på 5% för värnskatt?

2011-07-04 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0