home alone..

da har de trivsamma besokarna lamnat mig ensam har pa andra sidan jorden :( har ar jag nu aaaaalldeles sjalv och kanner mig ganska vardelos. kommer val vara lite tomt i sangen inatt och ensamt om kvallarna. dock har jag som mal att ga och lagga mig tidigare an halv tva samt borja trana igen - ngt jag inte gjort pa tva heeela veckor.

varje dag under tva veckor har varit som en guldkantad helgdag :) vi har haft det suuperharligt. kommer val fa nagra gluttar ni a i form av bilder. inga idag dock da datorn med allt e kvar pa jobbet.

sa nu e det bara for nasta att boka in pahalsning sa jag har nagot att se fram emot :D

godnatt

Kommentarer
Postat av: Elin

2011-06-22 @ 10:33:13
Postat av: Elin

haha, oj råkade visst trycka iväg ett tomt inlägg också.. smidigt!



Förstår hur du känner.. så grymt mysigt med besök men sen blir det galet tomt när de försvinner.. Kommer du hem till Sverige något i sommar?? Miss you darling!

puss

2011-06-22 @ 10:34:42
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0