days come and days go

sa har vi nu natt torsdagkvall..sweeet - har overlevt den har veckan ocksa..hander mycket pa IATA Singaporefronten for tillfallet som det kanns.

AGM gar av stapeln med borjan pa sondag, Annual General Meeting - vart storsta event som besoks av over 1000 delegater fran flygbolag runt om i varlden..na, jag far nog inte ga om ni undrar ;) de haller hus pa Marina Bay Sands - Singapores tjusigaste hotell (det dar skeppet ligger pa toppen for den som betraktat detta). Iom detta sa e ju hela IATA eliten i stan och passar pa att gasta kontoret med jamna mellanrum :S det e jobbigt att uppfora sig som folk flera dagar i rad. 1 Juli tar var nya Director General over fran Giovanni som lamnar sin stol efter nastan 10 ar - nya snubben e garanterat sextio plus men andock en liten lackerbit, han kom och halsade pa oss alla idag :) han ar minst en meter langre an var nuvarande DG, var svart att halla mig for skratt nar de stod bredvid varandra :P

igar var hela human capital eliten har - de har tydligen ansokt till "Asian Human Capital Award" med I-LEAD sa jag fick sitta dar med en panel av 9 personer fran regeringen och universitetet och ngt foretag ungefar som pa forhor, sa betyget pa min insats kommer val nar vi far veta om vi far priset eller inte. vi ar iaf shortlistade med 7 andra av over 60 ansokningar fran forsta borjan :D hoppas inte det gar helt galet.

kolla in min lackerbit :P (tidigare CEO pa Cathay Pacific) men maste saga att han e snyggare i verkligheten..



intressant inlagg va? :P

ni stackare som laser den har bloggen lar val vara proffs pa IATA vid det har laget.. ;) men IATA e MITT LIV for tillfallet sa ni far ta att jag kanske svavar uppe i det bla ibland.
imorrn tror jag det e en helt vanlig dag, men bast att passa sig anda om det kommer in ngn oanmald :O
Hangover II star antligen pa schemat for imorrnkvall, och saklart Gloria Jean's Coffee :) (na, jag dricker fortfarande inte kaffe!)

och SEN, pa mandag - da kommer min mammis och min lillasyster :) det har jag ju nastan helt glomt bort, kanns sa overkligt att de e har om fyra dagar!! LOOOOVELY. Pa onsdag drar vi pa semester en vecka till Kambodja, ska bli riktigt kulturberikade har jag tankt ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0