3 juni 2011

igar fyllde lilla edvin 1 ar! manga GRATTIS till dig, hoppas din mamma vidarebefodrade smset till dig da jag inte fatt ditt mobilnummer an.. saklart kommer ju paket ocksa men da din fadder har lite svart med planeringen blir det nog ngn dag sent :( hoppas du kan forlata mig. saknar dig och din familj suuuupermycket men tycker det e dags att dina foraldrar visar upp dig for den asiatiska varlden snart :P da kan ni ju passa pa att fira att din mamma fatt ett superjobb ocksa! :D

sa trakigt att vara i langtbortistan pa andra sidan jorden och inte fa vara med vid sanna har tillfallen ;( men det blir ju saklart fler fodelsedagar nar jag SKA vara hemma. *snyft* hoppas ni far en toppensommar!

nu har antligen regnet som vackte mig slutat - ska jag ge mig ut tro och ta tag i ngt av det som maste goras i helgen? ja borde ju det. men lamna min ac? knappast! far nog bli kvar en stund da ;)


bye

Kommentarer
Postat av: Edvin

Hej Lina! Mamma läste din gulliga grattishälsning för mig och jag blev så glad att höra från tant! Jag har nu käkat tårta för första gången i mitt liv och det var sååå gott, mamma tror jag kommer bli en riktig gottegris. =) Vi saknar dig alla super duper mycket! Massor av kramar till min snälla och roliga fadder! =)

2011-06-05 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0