trakonsdag

idag e jag riktigt kinesless alltsa.. och trott! kan min chef komma tillbaka snart, nar han e har brukar kollegan mittemot halla snattran iaf nagra minuter om dagen. de senaste tre veckorna har hon inte gjort annat an pratat med sina vanner, bokat resor, fixat alla sina administrativa saker etc etc etc.

2.5 dagar till..

flyttade in pa Swissotel i clarke quay igarkvall med tokclaudia..saklart lag vi i sangen och skvallrade halva natten :P kandes som om vi var 10 ar igen.. ska bo dar i tre natter!!! myyyys. imorse blev det hotellfrukost bestaende av maaaassa godsaker, bl.a. ROKT LAX i stora lass!! :D (som sagt, tur jag inte bor pa hotell for jamnan..)

hahaha, maste bara skriva en fin historia som var finsk/svenske senior vice president laste upp for mig idag. han borjade med att beratta att han fatt mail av sin svenska fru och laser sedan:

"Jag ligger och tänker på natten som gick. Jag vill krama dig hårt. Du kom till mig i sommarnatten.Det som hände mellan oss inatt finns i mina tankar. Du undersökte min kropp, hungrigt sög du på mig.... 
Det enda som finns kvar efter dig är minnet, märkena & fläckarna i sängen. Nu ikväll vet jag att du kommer igen. 

Så jag väntar på dig klarvaken & förberedd. I natt ska du dö din SATANS MYGGJÄVEL!!"
_____
han har humor guben :)

han sa en annan kul sak igar nar hela kontoret hade mote, tva nya manniskor hade joinat och han berattade att tjejen hade jobbat pa Cathay Pacific och Qatar Airways innan hon borjade har, den den nya tillagger tillagger: "jag var aven forst pa Virgin" (Virgin Atlantic ar ett flygbolag, red anmarkning)

Varpa Maunu (svennefinnen 65+++) sager: "jaa, det ar val dar vi alla borjar"
______________
Det tog ett tag innan torrbollarna fattade vitsen, men nar de val gjorde det - da skrattades det. de ar nog inte vana vid att hogsta chefen drar sexskamt pa moten i den har delen av varlden ;-) (han e ny!)

det var dags skoj det.

puss


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha lovely! Vilken härlig gubbe! och vilket mail från frugan! Galet roligt! :) puss

2011-07-06 @ 08:47:25
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0