shitshitshit

busy week - igen!

haft kul pa jobbet faktiskt. min chef e borta sa jag skoter stallet nu ;) idag har jag tillbringat 2 timmar med att skriva under papper..sant e jag inte ett dugg avundsjuk pa *gooosh* :S

pga ovan har jag inte riktigt haft tid att skriva ngt intressant har i veckan..sorry ska skarpa mig.

nu ska jag strax rusa ivag pa 30-arskalaspoolparty for min kara hollandska van. present inkoptes igarnatt, det braiga med singapore e att man kan shoppa oavsett tidpunkt pa dygnet man kommer fran kontoret :P

har aven en juliklubb med min claudia, starting today as it rakar vara forsta juli - lite mindre onyttigheter star pa schemat och for henne, aven lite traning. tankte aven prova pa tennis - det e jag ju grym pa - NOT! men det e val aldrig forsent att bli tennisproffs, hort att de tjanar hyffsat ;)

ha en stralande svensk julihelg. horde forresten pa vadret igar att det skulle regna heeeela juli - i Sverige!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0