langkawi

nu e jag o min pappis pa langkawi =) han har varit har och kollat laget i nagra dagar och hittat det basta mojliga!! ett verkligt toppenstalle alldeles vid stranden - honom kan jag lita pa :) (hotellet e typ halvtyskt och allt star pa engelska och tyska, I can't complain - allt e battre an kinesiska :P)


med mig kom ocksa idag solen och jag hoppas att kunna bli iaf lite brun trots att det e regnsasong har. (har inte regnat en droppe idag, a andra sidan har solen inte direkt skinit heller men jag har hort att faktiskt kan bli brun genom molnen ocksa.. :P)

dagen bestod av en underbar lunch med vitt vin, rokt lax och rokt red snapper, middagen var BEARNAISESAS!! Detta maste nog aven vara det enda asiatiska landet dar det finns gott vin - maste bero pa tax free zonen =) gott vin = mycket vin!! (maste ju kompensera)

nu e det semester och bara semester i en hel vecka!

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow, vilken bild. Njut vännen!



Kram

2011-08-06 @ 13:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0