9 juli 2011


Anders <3 Maria

Lockne Kyrka - Rödöns Bygdegård



idag ar det den 9 juli 2011

idag gifter sig Anders & Maria

idag skulle jag varit pa brollop i Jamtland

idag skulle jag varit lycklig for dessa underbara manniskor

idag skulle jag fatt dansa och ha roligt med nara och kara

idag sitter jag pa min sang i Singapore

idag ar jag lycklig for dessa underbara manniskor

idag tanker jag pa er och onskar jag kunde fa dela denna stund med er

idag tittar jag pa en livesandning fran brollopet (ja, det e fortfarande Anders & Maria som gifter sig - inte kronprinsessan)

idag sitter jag och snyftar (bade for att det e sa vackert och for att jag inte kan vara dar)

idag onskar jag er all lycka och valgang i livet

*snyft*

All the best fran mig

Kommentarer
Postat av: anders

Vi saknar dig! Hoppas du såg oss, sen kommer det massa kort.

hörs på Skype till veckan!

2011-07-10 @ 03:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0