ZRH

sitter nu i Zurich och vantar efter ett leg MAD-GVA och annu ett GVA-ZRH *suck*

i den har loungen har de visst inte kommit pa att gaster kan uppskatta tradlost internet, alternativt var karringen alldeles for sur och grinig for att upplysa om losenordet..doo

ser iaf mycket fram emot min laaaaanga flygning hem till Singapore, 13,5 timmar i min underbara A380sang. kanns som om jag varit borta i evigheter fast det bara e 12 dagar, effektivt har det varit och skojigt har jag haft det..

detta till trots langtar jag nu tillbaka till mitt liv som ska fa ta fart. ska borja jobba hyffsat vanliga tider (ge mig bara en vecka eller tva att komma ikapp med allt), borja trana ordentligt i mitt helt nya gym (som jag inte ens sett), traffa mina vanner som jag inte sett sen ngn gang i mitten av december osv..

en timme kvar till boarding, farligt att vara i Schweiz, de bjuder juh pa en massa choklad heeeela tiden oooverallt!! jag skoljer val ner dessa godsaker med ett glas rott ;)

vi hors gott folk. ha en skojig mandag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0