paket

forra veckan fick jag tva stycken forsandelser till kontoret - en med ett vackert inbjudningskort till ett brollop i :) samt ett paket fran bastaste Brunflofamiljen, innehallande vackra barnteckningar, lakritskola, bodyscrub och ett supergott julte. detta var aven klart och tydligt specificerat pa tulldeklarationen - pa svenska! ;)

ovanstaende hade jag ju fatt en liten foraning om att de var pa vag - da avsandarna i fraga fragat efter min adress :P men undslapp anda ngn tar nar jag satt dar och oppnade..

idag dock, bolade jag ordentligt! fick ett samtal fran repan om att jag hade ett paket att hamta, ingen som fragat efter min adress pa slutet sa tankte aja, lar val vara jobbgrejs. sen kommer jag och far se en handskriven adresslapp och en massa frimarken fran sverige.

Tillbaka vid skrivbordet oppnar jag det och dar ligger en hel massa roliga saker fran min alskade syster, massa saker som hon vet att jag gillar, tom ett julsurvivalkit :P! kunde inte halla emot och tararna bara rinner.. Min kollega bredvid tittar pa mig och fragar: grater du? med forvaning i rosten. hon fick nog se ngt hon inte trodde fanns - en emotional lina, som i vanliga fall inte ar annat an stentuff!! :P

sanna har saker: brev, kort, paket betyder sa himlans mycket att fa nar man haller till sahar langt borta..iof kanner jag mig extra langt borta just i det ogonblicket men det e anda en underbar kansla.

*snyft* *snyft*

men nu e jag stentuff igen ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha ha men jag kom ju på mig och skrev de sista sakerna på engelska ;) Så roligt att läsa din blogg vännen! Kram

2011-01-05 @ 13:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0