one more

imorrn vid den här tiden sitter jag på Changi, i loungen och sköljer ner snittar med vin :P


och det står inte på förrän jag får boarda världens största flygplan, en A380 - levereras i två våningar :)


här ser den nog ut som vilket flygplan som helst..

...men inte här! undrar om det e såhär det ser ut där jag ska sitta :S



eller såhär? nja, ser lite väl trångt ut va? tycker inte om att vara så nära de andra människorna..


såhär skulle vara hyffsat perfekt! :)

Vi får väl se, promise att jag berättar!! kanske tom kan bjuda på bilder om det e så att jag törs hala fram kameran..

tuff dag framför mig imorrn så nu måste jag få lite sömn.

nästa gång vi hörs är jag nog på svensk mark :D lääängtar.

adjö

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fränt att du får flyga en 380! Men linsy, det är faktiskt inte världens största även om många tror det. På 80-talet tillverkades en Antonov225 som än idag är världens största!

Njut av resan!

Puss

2011-01-18 @ 18:30:41
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Elin

så grymt synd att jag inte kan joina i Stockholm i helgen! Hade varit underbart att träffa dig! Ha så kul med gänget! kramar

2011-01-19 @ 08:12:16
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0