Montreux

Dessa bilder ar tagna fran mina balkong och far tala for sig sjalva..
















Nu hade vi det kanske inte lika gemytligt som bilderna vill ge sken av..har nu sovit 11 timmar i tva natter i rad - bara det sager val ganska mycket.

Jag lever och ar for tillfallet i Madrid :) allt har ar som vanligt..var superkul att halsa pa pa kontoret och allt ar sig likt, samma afrikaner star utanfor samma matbutiker och i samma gathorn och saljer samma spanska motsvarighet till situation stockholm.

igar var jag pa min absoluta favoritrestaurang, tom den i sarklass snyggaste servitoren i hela varlden jobbar kvar :P det var annu svarare att prata med honom nu eftersom min spanska inte direkt blivit battre under det har aret :S

nu ska jag ivag pa afterwork (after sleep for mig kanske..) pa bastaste Mojitobaren - Si Senor :)

hors sen. tankte bara ge ifran mig ett litet livstecken sa ni vet att jag e vid liv..

puss o adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0