lycka

Lina Pettersson har lyckats - forsta gangen ever jag lyckats komma ner i sa latt packning som 16,9 kg, trots att jag har en stor vinterkappa dari.

Jag tankte att jag skulle ta med mig lite grejer men packade och tankte att faaan, det har kommer ju aldrig ga igenom mitt allowance pa 30 kg - tror bestamt det kan vara ngt fel pa Singapore Airlines' vag (eller sa ar det ngt fel pa min viktuppskattning :P) hmm..

Anyway, efter en helvetisk dag sitter jag nu antligen i SG's lounge och intar lite av varje fran bar och buffe. Arlanda's lounger har inget att komma med, har finns tom sushi. kommer inte svalta ihjal om vi sager sa iaf :P 1 timme och 45 minuter till boarding - love my life now!! :)

hjartklappningen, magonten samt andra stressympton ar sakta men sakert pavag bort..och de kommer nog inte tillbaka heller de narmsta 20 timmarna. datorn ar laddad med de tva senaste sasongerna av One Tree Hill som jag inte sett annu (sa ofta tittar jag pa tv..)

njutningen e enorm.

ses i Sverige om ett gang timmar :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Welcome to the real world! ;)

2011-01-20 @ 08:59:18
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0