grattis lini

idag fyller jag år - hade gärna skippat det, särskilt i år. min förra ålder låter ganska mycket yngre och barnsligare (där jag gärna stannar) medan min nya låter oerhört vuxen och ansvarsfull och gammal (vad jag inte vill vara) :O
ignorera ignorera - till skillnad mot ngn jag känner :-* som alltid säger det år som är över nuvarande ålder kan jag ju fortsätta säga hur gammal jag var..
idag har jag firat med att äta lunch SAMT middag på andra ställen än vid skrivbordet på kontoret, såg även till att vara hemma kl 22 + att jag lämnade jobbdatorn på jobbet (detta har inte hänt de senaste två månaderna)
allt godis jag tryckt i mig idag gör också att jag får fortsätta fira i sängen med magknip plus att jag får kliva upp tidigt för att ÅKA (har ni hört ngt så hemskt) till gymmet. mitt rum e stängt denna månad pga flytt så då måste jag kolla upp närmsta filial - tunnelbana tre stationer, snacka om slöseri med tid :( anyway ska dit imorrn första gången (11:e imorrn va?) och kolla in haket. De valde ju iaf rätt månad att stänga eftersom jag inte har mycket tid över att spendera där..men den lilla tid jag har vill jag juh inte använda till att åka bort från stan *suck*
7 arbetsdagar kvar (9 om jag måste jobba helgen) kvar tills hemfärd. eventuella önskningar kan ju gärna uttryckas typ å det snaraste..
godnatt alla - har varit en toppendag! :)

Kommentarer
Postat av: Anki

Många grattiskramar från Anki



Calle hälsar också,



2011-01-10 @ 21:03:56
Postat av: Märta

Stort grattis på födelsedagen Lina! Verkar som om du haft en fin dag, trots mycke jobb. Ses om 7/9 arbetsdagar, då får vi fira din dag ordentligt!=) GrattisKramar

2011-01-10 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0