typ onsdag va?

2 dagar med more or less enbart logistikarbete for ms lina..och det e ännu inte löst. tror jag har nämnt förut att vi anlitar en fullständigt överkorkad resebyrå för våra resor, de bevisade inte sin smarthet den här gången heller. igår blev jag riktigt galen och fick snabbt iväg ett riktigt ilskt mail - nog faan hade jag vad jag behövde en stund senare :) ibland hjälper det att ta till humör.

nu är dock problemet att en massa människor kom på iden att flyga till Singapore på exakt samma dag plus dagen efter som jag vill flyga.. *gaaaah* tror jag blir galen. oavsett håller jag för tillfället på att surra med vår resebyrå i Montreal (de ligger 13 timmar efter oss så finns inte så många timmar på dygnet då vi kan kommunicera) jag hoppas hon har några fler hjärnceller. vill bara ha det här överstökat så jag kan koncentrera mig på mitt arbete istället.

inatt sov jag bredvid datorn :) den var igång och mailen öppen, ljudet påslaget om det var så att jag skulle få ngt intressant mail :P var toppen, MEN medförde att jag inte fick sova alltför mycket..

jag har faktiskt gjort en vettig sak idag, genomgått den årliga personal assessmenten. första gången för mig (tredje året på IATA). resultatet = jag e BÄST! jag hör med andra ord till eliten av eliten som består av 3% av de anställda :) tävlingsinriktad som jag e struntar jag fullständigt i lönen som kommer med denna utmärkelse, allt jag ville ha var en bekräftelse på att jag faktiskt e bäst! :D:D grymt booostad av sånt här blir man.

en annan sak jag faktiskt också gjort idag är tänkt följande tanke: att efter en dag ute på skoter eller skidor (wait, hör de där två till samma kategori? - blir nog skoter), man e lagomt kylslagen - kommer in, till en brasa i öppna spisen, tassar omkring i underställ och tjocksockar, njuter av ett gott glas rött vin samt väntar på att älgfilen ska bli färdig.

Ovanstående kommer vara min vardag om två veckor ungefär ;) den som vill får göra mig sällskap.

nu ska vi (datorn och jag) städa undan och göra oss färdiga för sängen, den får följa med även idag - väntar viktig post!!

puss o godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0