tid?

idag har jag lart mig ngt nytt om singapore..man kan uppenbarligen inte kopa kalendrar/almanackor ngn annan gang an i januari.

jag som hade linkat mig ner till orchard for att utratta dagens arende och stryka ett streck pa min attgoralist nar personen pa kinokuniya upplyste mig om att de som inte var salda innan slutet av januari skickas tillbaka till grossisten - detta gallde aven alla bokaffarer i stan.

jag vet varfor :) ingen singaporean skulle kopa en kalender i slutet av februari for de skulle anse att de forlorat tva manaders anvandande...*gaaaaaaaaah* blir galen pa dessa manniskor. vill jag ha en kalender for 2011 i februari eller oktober eller vilken manad som helst sa maste man val kunna fa kopa sig en :S

aja, tur iaf jag ska aka till mitt land snart och i mitt land dar saljer man minsann kalendrar aret runt :D jag tycker om mitt land!





ikvall har jag sett U2 sadesa

Kommentarer
Postat av: Pappis

Vadå sett U2? Dom är ju i Sydafrika :-)

2011-02-27 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0