success

har nog glomt att beratta..

fick haromkvallen reda pa att vart i-lead projekt uppenbarligen var lyckat i ledningens ogon och kommer implementeras anvandas pa riktigt i foretaget :)

blev helt tarogd och det kanns helt fantastiskt att all tid och energi vi lagt ner pa detta ledde till nagot mer an "bara" kulturellt utbyte och en massa erfarenhet..


har ar delar av Team Singapore, jag som team member och grabbarna som Change Agents - gissa vem som e den ende singaporeanen!!! (typiskt att jag glomt knappa kavajen bara..)



har ar typ alla grupprepresentanter och lite andra viktiga manniskor..typ coolingen pa hogerkanten, Mr. Hussein - ingen burka och ingen turban = jag e glad! ;)

nu ska jag fortsatta vara ledig, sovit nara 12 timmar inatt :) ska forsoka stada rummet - fortfarande inte packat upp sen philippinerna, aven ge mitt nya gym ett besok - inte varit dar annu da de tydligen bestamt sig for att inskranka oppettiderna igar till nagra timmar mitt pa dagen :( other than this, hmm..se pa sasong 8 av one tree hill kanske om jag e lite effektiv.

ha en skoj dag pa jobbet allesammans :P


Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till det lyckade projektet!! Kul att det blir verklighet av det!



ha en härlig ledig dag! :) kramar

2011-02-03 @ 08:06:32
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0