saknad

nyss fick ett "PS. Jag hoppas du flyttar hem till sverige snart DS." mig att börja gråta..IGEN! med andra ord, folk skriver alldeles för fina saker till mig.

ps. sluta inte! ds. det e mysigt men ändock jobbigt eftersom jag faktiskt befinner mig på andra sidan jordklotet.

idag fyllde jag i min personal assessment, det som ska bedöma om jag är värdig mitt jobb eller inte samt om jag ska få ngn löneförhöjning..den där löneförhöjningen var det inte så noga med men jag vill ju ändå bli bäst lixom ;) alltid

hursomhelst så skulle jag beskriva hur väl jag passar in på IATA's sex kärnvärden. ett var "openness to change" - jag skrev: "I moved to the other side of the world. do you need more?" anser det vara ganska talande, sen hur mycket jag har förändrats sen jag flyttade hit, det tänker jag inte diskutera..opinions ngn?
en sak vet jag, skriver fel när jag använder tangentbordet på min dator..jag har vant mig alldeles för väl vid det jag har på min jobbdator :S

the rest is up to you guys

sova nu, fredag imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0