noll koll

måste bara berätta en skojig sak :)
 
förra veckan var det en ny pt på gymmet - västerländsk dude. under vårt samtal frågar han mig var jag kommer från, sverige svarar jag då såklart (räknar mig ff som svensk trots att jag snart förstår mandarin).

vet ni vad grabben säger då, jo: "jaha, där är det väl fint. vet du, för ett par år sedan kände jag en i sverige - han hette XXXXX XXXXXXXXXX. känner du honom?"

kan ni gissa var snubben kommer från?

that's correct - united states of america ;)

___________________________________________

I'm in a terrific mood now :) haller antagligen pa att skaffa mig ovanner over hela asia pacific pga mina nasty svar pa deras mail. MEN: puckade mail far svar darefter - hehe



glad alla hjärtans dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0