*ler*

har sedan 16:35 suttit med ett brett flin i fejjan :D

vad hande 16:35 kanske ni undrar da?

jo, det ska jag minsann beratta: ett mail damp ner i min mailbox, ett mail som sa att jag ska infinna mig i Geneve 7-10 mars. Vet ni var Geneve ligger? Justdet, i europa! :) och jag ar for tillfallet varldens lyckligaste.

har sedan 16:35 inte gjort ett knop, bara smilat och funderat pa logistikproblem och hur jag ska fa flyga A380 nar den redan ar fullbokad *hmpf*

jag ska upplysa de dar manniskorna pa huvudkontoret om att nasta gang kan de hora av sig lite tidigare sa jag kan fa flyga med vilket flygplan jag vill!

lova bara att inte slass om mig nar jag kommer.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0