beroenden

ar nu inne pa min tredje dag helt utan coca cola!! :) jag e grym - iof hade jag ju lite tjuvstart nar jag var i europa da jag inte drack saaa mycket som har - sjalvklart inget i sverige da vi i det underbara landet har sa mycket drickbara saker som ar saa mycket godare an coca cola ;) typ ramlosa mango :P
 
jag ska aterga till mitt pre i-lead mal, att bara dricka coca cola pa helgerna..hade inte varit ngt problem om det inte var sa att vi har fri tillgang pa det har pa jobbet - varje gang jag oppnar kylen i koket star dar massvis med colaburkar som bara skriker efter mig. idag rakade jag toucha en och bade den och jag hoppade till.

trakigt och for lite utmaningar? tror ni nu att det ar sa mitt liv ser ut post i-lead? att det e darfor jag maste sluta snusa och dricka cola pa en och samma gang????
justdetja, kanske bor tillagga att jag inte vet huuuur manga dagar i rad jag har varit snusfri. visserligen sprutar det onico ur kaften pa mig mest hela dagarna men det e lugnt. var ju tom i sverige ett par dagar med fri tillgang - tror ni jag kopte ngn? naa - hade inte tid. dock slank det med en dosa i pasen pa flygplatsen pavag ut fran landet (och den kan jag saga att jag behovde i Montreux) men nu nar jag tanker tillbaka pa den sa var det inte ngn hojdarupplevelse..

kommer jag overleva? forhoppningsvis - och malet ar sjalvklart att vara onicofri ocksa :D:D:D om nagra ar eller sa ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0