dan for dan fore dopparedan

"Supreme excellence consists in breaking the enemy's resistance without fighting"

that's me!!

en dag till julafton..dock har hela jag varit installd pa fredag idag sa blivit superbesviken varje gang jag insett att tusan det e ju bara torsdag. one more day och sen fyradagarshelg :)

julafton e planerad och den kan komma att bli supermysig - trots snobristen.

one more day och ett viktigt mote imorrnkvall, pa jobbet saklart! det sista jag gor innan julhelgen infinner sig. bara halvt nervos..

nu e det carolas julmusik som galler pa spotify och sen har jag fatt lana alla sasonger av sex and the city som kommer plojas igenom under helgen :D

maste sova!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0