ICA

har en annan betydelse i det har landet an vad det har hemma..har star det for Immigrations and Customs Authority och for ovrigt ligger det in the middle of nowhere och dar har de uppenbarligen aldrig heller sett ickeasiater forut :O

fick brev haromdagen om att tullen omhandertagit ett paket till mig, och jag maste aka dit for en undersokning - av paketet alltsa, inte av mig. de oppnar det namligen inte forran man e narvarande.

jag gjorde allt jag kunde for att halla tararna tillbaka nar vi oppnade paketet, jag och tulltjanstemannen - det gick ju sadar bra kan jag saga ;'( nar han drog mitt kort stod stod jag och snyftade och snorade, dock med ryggen till och nar han kom tillbaka med kortet mumlade han ett merry christmas utan att titta pa mig. haha undrar vad som pagick i hans hjarna da..sen nar jag skulle ga ut hade saklart hela farskocken till tulltjansteman samlats och stirrade pa mig..

andra dagen i rad med paket alltsa :) borjar kanna mig lite bortskamd har och det roliga e att alla verkar veta vad det e som fattas mig har i langtbortistan :-*

av mor med man och syster med sambo fick jag ett gigantiskt paket fyllt med allehanda godsaker och juloverlevnadsgrejer, ar numer stolt agare av julduk, julkulor, en supersot tomtegumma, julservetter samt en massa svenska godsaker :D lussebullarna tyckte dock att jag bodde lite val langt borta insag jag nar jag tankte bjuda pa de efter lunchen idag :(

det blir en jul i ar ocksa..och tom blossaglogg pa fjarde advent! (det var den flaskan tullen reagerat pa..) tva ar med paket utan ett endaste tillslag, har nog haft lite tur kanske.


sotast i stan!



kommer vara godast i stan pa sondag och pa julafton!


heaven e nara :)

godnatt ganget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0