sondagkvall

nu har jag precis stekt lax (bara for att jag inte har nagon ugn..:() med pesto som jag ska ata till lunch i veckan *mums*

jag lagar mat ungefar en gang i manaden, ska forsoka bli battre pa det for det e ju sa mycket godare men man ska ju ha tid och disciplin da ocksa

disciplin e nagot jag haft i helgen da heeeela har tillbringats pa kontoret, kom hem vid nio igarkvall och fortsatte till midnatt - e jag inne i ett bra flow sa e jag :) plus att semestrar och kara pappis besok fick mig att korta ner dagarna = hinner da inte vad jag ska. dessutom ar det saaa mycket underbarare pa kontoret pa helgerna da jag inte har en massa kacklande runt oronen hela tiden, Linas fokus kraver tystnad!

ajustja, i fredags hade jag en intervju med Metro ocksa - na, ska inte borja jobba dar men dock vara med i deras tidning Metro Student :D runt den 16e september far ni dra er ivag till narmsta universitet och hamta en upplaga :D ta garna alla som finns och ge de till mig sa kan jag tapetsera mitt sovrum med den nar jag kommer hem ;-) det kommer aven ga att lasa pa natet och var sa sakra pa att jag kommer leverera lanken :P

forovrigt laser jag en helt otroligt spannande bok just nu, pappisen fick gott lamna den har sa jag kunde lasa klart den. Den heter sa mycket som Besokaren och ar skriven av Lee Child, aldrig last ngt av den forut men numer sover jag inte pa natterna utan laser for jag kan inte lagga ifran mig den nar jag val borjat :S

en av natterna pa langkawi dromde jag tom att jag var en av de som blev mordade :( sa inne i den e jag..

langkawi ska jag beratta mer om en annan dag, lovar att bli lite mer frekvent pa det har med bloggandet nu - har varit alldeles for mycket annat. har nog aven missat att beratta att jag nu firat min andra singapore's nationaldag, i tisdags - jag och pappsen firade med ett besok pa sentosa och sen blev det Singapore Sling pa Raffles.

Pappa e nog den enda i heeeela varlden som tyckt om drinken - han tog tva (!) och nar vi skulle ga fragade servitoren om han kunde fa pappas visitkort. Kan tanka mig att de aldrig varit med om ngt dylikt forut da sling pa Raffles bara e ngt man gor for att det e obligatoriskt nar man e pa singaporebesok ;)

godnatt kara vanner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0